ANIMA Ark of Sinners
While fleeing from their pursuers, Celia and Nemo fall into the depths of the earth to that damned place. All alone, Celia awakens in a location unknown to her, an empty metropolis inhabited only by shadows.
Join Celia in an astounding journey through the fascinating world of the RPG saga Anima Beyond Fantasy, an adventure that will lead to the deepest secrets of the city… and of her own soul.