Aya and the Cubes of Light
What's gotten into Cseom?! Instead of keeping the Cubes running, he's taking the Energy Packs out of the terminals! The Cubes are the power sources of the stars, and if they stop working it gets dark! You play Aya, the daughter of the Cube Corporation. Teleport onto the Cubes to collect the Energy Packs to get the Cube engines working again. But it's not that easy to find your way around; you'll have to think outside the box and mustn't get disorientated, even when you're upside down! Sometimes you must think carefully about what to do, while in other situations it's all down to good timing. Pursue Cseom around three constellations, each with ten Cubes. You'll have some really hard puzzles to solve at the end! Play with other gamers to see who will be first to get the Cube working again, or play for the Bonus Cubes.