BIT.TRIP FATE
BIT.TRIP FATE is an 'on rails' side-scrolling shoot 'em up that has CommanderVideo riding the vibe to discover his fate.
CommanderVideo will need a little help from the friends he made in BIT.TRIP RUNNER to thwart the Mingrawn Timbletot who has mutated the world into an ugly technological nightmare.
Join forces with the Junior Melchkin, CommandgirlVideo and others to increase CommanderVideo’s power and save the world.