New Beat Types including Avoid Beats!
The BIT.TRIP series comes full-circle with BIT.TRIP FLUX: CommanderVideo’s final adventure.Grab your Wii Remote and get ready for classic paddle-based gameplay as CommanderVideo returns to the source.Whether playing in single-player or in two-player co-op, you’ll be faced with new challenges that will make even the most experienced BIT.TRIPPERS weep.Enjoy new challenges presented within the familiar paddle-based gameplay that started the phenomenon called BIT.TRIP. New Power-Ups including the Fullscreen Paddle!
Bit Shifter Returns as the Chiptune Gueststar! Ride along with CommanderVideo as he completes his mission and returns... home.