BurgerTime World Tour
Peter Pepper picked a peck of pickled burgers and man, what a fight he got! Join our hero as he traverses the globe in search of hamburger heaven. Escape from angry enemies and build your BurgerTime World Tour today.
BurgerTime World Tour builds on classic arcade conventions with an innovative 3D rotating cylindrical environment to compliment retro gameplay.
The rotational axis allows you to see through the cylinder level, creating strategic elements for determining the fastest way to complete a burger. Enemies can now be thrown by Peter Pepper. Tossing a baddie onto a burger will rack up bonus points!
Enjoy four culinary capital cuisine worlds and retro gameplay with over 20 burgerlicious levels! The all-new Burgertime will rock your retro world!