Chronos Twins DX
Enter into the original world of Chronos Twins, where you'll live a fantastic adventure full of innovative ideas. Thanks to its Dual Gameplay game system you'll be able to control Nec in two temporary scenarios at the same time. Chronos Twins mixes adventure, platforms and puzzles that will challenge your intelligence and ability.
If you're after a game that is a real challenge, Chronos Twins DX is the game you're looking for.