Dive: The Medes Islands Secret
Over the past five centuries, hundreds of ships flying every ensign have succumbed to the power of the ocean. Merchant boats, pirate ships, navy vessels... all of them have ended up covered with coral at the bottom of the oceans around the planet. But all of them guarded secrets that remained hidden over the years. Secrets that have always been a mystery... until now.