Family Mini Golf
Play through multiple golf courses that contain obstacles ranging from bumpers to speed ramps to fans, and more!
Up to eight players can play with one another using a single Wii Remote! See who among all your friends is truly the best at tackling every course.
You can download new courses to continue the fun-filled mini golf experience. They up the ante, creating even more complex and difficult mini golf courses to overcome.