Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King
According to legend, a deserted town now serves as the lifeless reminder of a once powerful kingdom. The young son of an exiled king reaches this land after a long journey, finding only an abandoned castle – and a magic crystal. Though tarnished by years of neglect, the crystal has maintained its luminous glow and bestows upon the boy the power of architek, the ability to manifest memories into reality. With the help of loyal servants and audacious adventurers, the new king dutifully prepares to rebuild his people’s homeland in this new realm.