Keep the skies safe on your Nintendo DSi with the insanely addictive Nintendo DSiWare download Flight Control!
In this action-packed game, you will take on the role of an air traffic controller at an increasingly busy airport. In complete control of the airspace, you must direct aircraft to their appropriate landing zones while avoiding collisions. You'll travel to airports set among green fields, a beachside resort, the Australian Outback, a winter wonderland and even an aircraft carrier. Learn how to land ten different kinds of aircraft, including jets, seaplanes and helicopters.
Thanks to an in-game tutorial, Flight Control only takes a minute to learn - just don't expect to put it down as quickly as you'll pick it up!