Help Becky and Tim get their jobs back so they can return to the Spirit World. Catch the runaway ghosts before it's too late!
Ghost Mania is an original puzzle game for players of all ages that offers a new twist on the falling block genre. Build and expand colour stacks of ghosts and blocks in any direction and in any number! The game features multiple single and two-player modes - including a relaxed and thoughtful puzzle mode, an arcade mode, and a variety of two-player modes such as the Battle and Enduro modes.