Long ago, a lost civilisation called the Elders, who worshipped the magical power of Nature, built a network of sacred temples around the world. Millennia have since passed, and the temples lie in ruins. But their energy still resonates from the land, attracting adventurers from distant lands. Drawn by the unknown force, friends have begun to rebuild the ruins into ball courts, knowing only they must relive the time-honoured test of spirit of the Elders, the game now known as basketball...