Jam City Rollergirls
Blast off into the wild world of roller derby! Lace up your skates and join up with real-life roller derby teams the Texecutioners, Dairyland Dolls, Brewcity Bruisers, Rat City Rollergirls, and Gotham Girls Roller Derby as they skate hard and hit harder in their battle for flat-track roller derby dominance!
Create your own custom roller derby skater and level up as you progress through the season, or play as one of the ready-made roller derby stars of the Women’s Flat Track Derby Association! Play on any of five tracks – forwards, backwards, by yourself, or with a friend! Skaters, refs, fans and gamers are addicted to the fast, furious play of this game!