Kyotokei
The powerful witch Rika has invaded the peaceful realm of Estaria with an army of monsters! The magic brothers Kyo and Kei are the only ones who can stop her! Use your powerful aura of protection to absorb the enemy spells and unleash their power all at once! Travel through dark swamps, cold mountains, dangerous caves full of lava and much more!
The powerful protection aura that surrounds you will be of great help, absorbing all the shots of the same colour as the aura. Face Rika and free Estaria from her menace!