Learning with the PooYoos Episode 1
Learning with the PooYoos Episode 1 is the first preschool brain trainer for children aged 3 to 6, and is available to download via the Wii Shop Channel. Set in a unique, original, funny and poetic universe, Learning with the PooYoos Episode 1 is a WiiWare title that lets children learn in a very exciting way. Shapes, colors, space orientation and coordination are used as the gameplay introduces youngsters to letters, numbers and more in a fun setting.
Two levels of difficulty are available, with one setting requiring players to point at specific elements on the screen with the Wii Remote and another requiring only shakes of the controller to progress.