Downloadable content (100 Wii Points each)
Mega Man fans, your wait is over! The classic Blue Bomber that debuted in 1987 is back with the ninth installment in the classic series. It's a new adventure for Mega Man all done in an 8-bit style -- graphics, music, and gameplay are all like you remember them!
This mode enables you to play the entire game on an increased difficulty level with alternate enemy distribution and spawning points. Hard Mode is not compatible with Rankings Mode or Challenges Mode.
This DLC gives you an additional stage for Time Attack Mode, complete with an all new level and Robot Master Boss, “Fake Man.” Players will have a fun time tackling this time sensitive competitive stage. Special Time Attack Stage is not compatible with Challenges Mode.