"Onslaught" is a FPS that puts you in the middle of a futuristic war between humans and insectoid aliens.
You become part of the Elite Interstellar Strike Force, fighting against an overwhelming onslaught of alien lifeforms. Enjoy the rush of mowing down wave after wave of aliens with machine guns, grenades, and more. Feel your heart pound as you battle gigantic boss aliens.
Besides the normal game, "Onslaught" includes modes that let you play with rivals from around the world using Nintendo Wi-Fi Connection. Team up with up to 3 other people in Free Battle Mode. Or compete on special maps to see who can get the most points by killing enemies before time runs out in Nintendo Wi-Fi Connection Ranking Battle Mode.