Categories
Meet Phoenix Wright, the rookie defense lawyer new to the scene with the wildest cross-examination skills in town! Take on four intriguing cases to reveal dramatic, stunning, and even comical court proceedings. Use the Wii Remote to investigate the crime scenes, question witnesses and present shocking evidence.