The world is your ocean!
It's a thrilling fishing experience for novices and master anglers alike! The game's beautiful graphics, ocean setting, and intuitive controls bring the fishing experience to life. Each fish looks and moves so much like the real thing, it's the closest you can get to real-life fishing without putting on your waders! This time, you'll travel to the ocean in this smash-hit fishing game series. With 20 kinds of fish to catch and over 40 missions, every fishing enthusiast will want to reel this title in!