This 8-bit nostalgic throwback warps open-world carjacking BACK TO THE... '80s.
Play 60+ story missions and 40+ arcade challenges. "Borrow" vehicles and outrun the law while mowing down your fellow citizens! Jump on pedestrians for coins, or use them for target practice with over 25 weapons and POWER-UPS! WHOA!