Star Soldier R
A new kind of shooter where players aim for the best scores within a 2 or 5-minute time limit!
Develop various scoring strategies and pump out those points within the breakneck timeframe!
Assembled in record time to counter the advance of a powerful enemy, the mysterious Brain Forces, the "Caesar" starfighter takes off to fight for the very future of mankind!
Shoot down countless enemies, upgrade your ship to the max with power-ups hidden throughout the levels, and carry out an all-out assault against the core of the enemy fortress!
Combining the excitement of shoot'em-ups with in-depth scoring strategies, this state-of-the-art competitive shooter will keep you coming back for more!
Upload your best scores with the Nintendo Wi-Fi Connection and pit your skills against the world's best fighter pilots from the comfort of your living room!