Successfully Learning Mathematics Year 2
In "Successfully Learning: Mathematics, Year 2", pupils will solve exciting maths problems with the little vampire Freddy to learn maths in a playful way. The little vampire Freddy motivates the children and helps with tips to ensure learning without pressure.As a reward for hard study, you can unlock new levels of a funny bonus game. So learning and play becomes a perfect combination!