In "Successfully Learning Mathematics Year 3", pupils will solve exciting maths problems with Freddy the little vampire, to learn maths in a playful way. Freddy motivates the children and helps with tips to ensure learning without pressure.As a reward for hard study, you can unlock new levels of a funny bonus game, so learning and play become a perfect combination!