Successfully Learning Mathematics Year 5
In Successfully Learning Mathematics Year 5, pupils will solve exciting maths problems with the little vampire Freddy to learn maths in a playful way. Freddy motivates the children and helps with tips to ensure learning without pressure. As a reward for hard study, you can unlock new levels of a funny bonus game. So learning and play become a perfect combination!