Confront friends and family and become King of a TV quiz game show! Let your Mii try to answer fun and challenging trivia questions, from the classics to original stumpers, spanning across history, geography, literature, science, sports and entertainment! For an extra challenge, these questions will make you use your Wiimote in original ways: as torchlight to reveal shadowed answers, or scratching a surface to discover them. It’s not only about being fast and smart!
TV Show King will challenge your brain to earn big sums of money. Do you feel lucky enough to spin the wheel and win even more? Will you risk losing part or all of your fast-earned cash?
Make it to the finals and see who can win the greatest amount of cash in one last, ultimate duel. TV Show King will challenge your brain! Now, get ready… get set… and go play TV Show King!