Tales of Elastic Boy Mission 1
Tales of Elastic Boy offers you a totally innovative and unique way of playing that takes full advantage of the Wii Remote.
To fulfill your quest and save your planet, you’ll have to travel trough many lands, defeat various enemies, meet unexpected friends and solve tricky puzzles. Play either in single-player mode or challenge your friends in 5 different amazing modes!
Use your stretching arms to swing and punch, roll as fast as you can or jump onto your enemies. Based on a very powerful physics engine, Tales of Elastic Boy offers you a truly original and addictive gaming experience that you’ll find easy to learn but not so easy to master. Whether you’re a classic platform game addict or whether you’re attracted by innovative concepts, Elastic Boy is for you.