Tomena Sanner
High speed, side-scrolling action for 1 to 4 players! Take control of business man Hitoshi Susumu who is behind schedule and won't stop running until he gets to his ultimate dance party! Avoid samurais, T-Rexes, cowboys and all manner of esoteric obstacles using just one button! Challenge your friends and maximize your score in this crazy new game experience that is unlike anything else!