Welcome to Urbanix – a game inspired by classic computer games! You play as Urbanix – a tiny little tractor that has to build a town on an empty field. Avoid enemies, catch and chase away house crashers – they will try to spoil your game. Play on Earth, in the North Pole or on the Moon – all locations have different gameplay mechanics, therefore you will have to adapt your strategy. Be accurate, be quick, collect bonuses on your way, and you will be the winner!