Vampire Crystals
Once upon a time, in a place called Creepyland, zombies and vampires co-existed peacefully – vampires kept the zombies well drained by sucking their blood and zombies ate the vampires that died from old age or illness. But one fateful day, all that changed...
Transform yourself into a brave vampire and lead the fight against the ruthless zombies. Destroy everything you come across, including the scenery! Gather weapons and items to help you in your adventure, and enjoy an exciting Story mode with three different worlds and final enemies. Co-op mode and three multiplayer modes allow you to play with up to four players, so you can battle along with your friends and family.