Water Warfare
Water Warfare is the first family-friendly first-person shooter for WiiWare! In this fast-paced non-violent game, players can run around playgrounds and beaches and soak each other with squirt guns. With different types of guns, bonus items, and offline and online multiplayer, there’s tons of squirt gun fun to be had!
Run around using the Nunchuk and aim using the Wii Remote - it’s that simple, and there’s no violence! You can use squirt gun shotguns, rocket launchers and more, and can protect yourself with umbrellas, raincoats and more. Play online and soak up to eight friends!
There are seven total types of Water gun to use. Each type has its own unique attributes - certain weapons can be equipped in both hands, as well as ones that enable the player to snipe far-away opponents. In the main Mission Mode, you can take on six missions in the Training area, mainly to learn the controls, and eight missions per map for a total of 38 missions in all.