Continue the search for Wally, his friends and more in Where's Wally? Fantastic Journey 2!
Based on the hit publishing series, Where's Wally? The Fantastic Journey 2 provides the ultimate SEARCH & FIND fun inside the magical worlds of The Nasty Nasties, The Fighting Foresters, The Deep-Sea Divers and more! Challenge friends or play solo as you search for hidden items, and be ready for surprises and sabotage to fuel the fun!