Game Boy Advance Wireless Adapter
The wireless adapter transmits radio waves that could adversely affect the proper operation of neighbouring electrical devices (e.g. telephones, microwaves, wireless networks, WaveBird controllers) and vice versa - especially pacemakers. Please maintain a minimum of 25 cm distance from pacemakers.
In general it is not permitted to use the wireless adapter in hospitals, airports, planes or other locations where the use of devices that emit radio waves is not permitted.