Wireless Adapter
Does the inserted Game Boy Advance game support the wireless adapter?
2. Is the wireless adapter connected correctly? (You can find more information about this under the 'Accessories' chapter on the Game Boy Advance system under the 'Game Boy Advance Wireless Adapter' section).
4. Are the wireless adapters of the individual players at a maximum distance of 3 metres from each other?
6. Is there enough energy feed for the Game Boy units? (if necessary test new disposable batteries in the Game Boy Advance or the mains of the Game Boy Advance SP and Game Boy Player).
7. Test the wireless adapter in another Game Boy Advance, Game Boy Advance SP or Game Boy Player and/or test another game that supports the wireless adapter function in your Game Boy Advance unit.