How to Adjust the Time, Volume, or Screen Brightness (Game & Watch systems)
In this article, you'll learn how to adjust the time, volume or screen brightness on the Game & Watch: Super Mario Bros. and Game & Watch: The Legend of Zelda systems.
Important: If nothing is displayed on the screen, the battery level may be too low. Ensure that you charge up the system, then power it on.