The Screen is Frozen or Won't Respond (Game & Watch Systems)
The information in this article can help you when the screen on Game & Watch: Super Mario Bros. or Game & Watch: The Legend of Zelda seems frozen or does not respond.
If the screen is powered on, but the system does not respond to any button input, the system will need to be repaired.