The System Has No Power or Won't Wake Up From Sleep Mode (Game & Watch Systems)
The information in this article can help you when the screen on Game & Watch: Super Mario Bros. or Game & Watch: The Legend of Zelda will not power on, remains blank, or the system will not wake up from sleep mode.
If, after allowing the system to charge for a few minutes, the screen does not turn on, the system will need to be repaired.