Nintendo 3DS Circle Pad Pro Battery Removal
Step-by-step instructions for removing the battery from the Nintendo 3DS Circle Pad Pro accessory.
Close the system.
2. Starting with the front edge, gently remove the system from the Nintendo 3DS Circle Pad Pro accessory.
Remove the battery cover.
5. If there is a battery currently installed, remove it, starting with the positive end.