Prior to using Nintendo Network ID services you must agree to the Nintendo Network Agreement and Privacy Policy using a Wii U console or Nintendo 3DS family system that is linked to your Nintendo Network ID. Users are unable to agree to the Nintendo Network Agreement and Privacy Policy on a non-Nintendo device such as a PC or smartphone.
1. On the user selection screen, select the user that is linked to your Nintendo Network ID.
2. If prompted, use the on-screen keyboard to enter the password for that user's ID.
3. You will then be prompted with the Nintendo Network Agreement and Privacy Policy.