Error Message: You cannot join due to limits on family group changes.
Steps for situations when you have been invited to join a family group, but you receive an error message.
If you join and leave a family group, your ability to join family groups may be restricted. The number of times you can join or leave a family group during a one-year period is limited based on the maximum number of family group members.