I feel like the game has a delayed response to controller inputs. Is there a way to fix this?
Images that are output from the system will be displayed after being processed within the TV. This processing time manifests as delay time, so there may be instances where the game feels slow to respond to controller inputs. This does not mean that the system, software or TV is broken.