Once the system is reset to factory settings, all save data and suspend point information is lost and cannot be recovered.
2. Use the +Control Pad to select "Reset to factory settings", then press and hold down A until the blue box is fully highlighted.
NOTE: The following warning message will displayed: “This will reset the system to its factory settings. Your data can’t be recovered after resetting. Are you sure you want to reset?”