Recalibrating the Touch Screen
Turn the system on by pressing the Power Button.
3. Press the A Button when the "Touch the Touch Screen to continue" message appears.
4. When the main menu appears, use the +Control Pad to place the cursor over the Settings Menu Panel at the bottom of the screen, and press the A Button.
5. Use the +Control Pad to place the cursor over the orange icon that looks like crosshairs (the right-most icon), and press the A Button.
7. When complete, four squares will appear, allowing users to test the Touch Screen sensitivity. (Testing is optional.) Tap the "Confirm" button in the lower-right corner.
8. Wait for the the confirmation message to disappear, then tap "Quit," then "Yes" to exit. The unit will shut down automatically to save the settings.