Product Information
Back lit, 7.62 cm diagonal, half transparent TFT LCD screen with a resolution of 256 x 192 pixels and 0.24 mm dot distance.
IEEE 802.11 standard WLAN and Nintendo format, wireless distance of 10 to 30 m, depending on the evironment, multiple players can play with one Nintendo DS card.
Embedded PictoChat software (with which up to 16 users can communicate together at the same time), built-in real-time clock, date and alarm functions.
Stereo speakers which can produce virtual surround sound when used with compatible software.
Built-in, rechargeable lithium-ion battery provides from 6 to 10 hours of uninterrupted gaming, with a charging time of around 4 hours.