Websites are slow to load
Depending on their specifications, certain websites that use a lot of images may not be able to display properly on the browser. Deactivating the Image Display will speed things up (sites that have many large images can take several minutes to fully load). You can see the image load progress in the top-right corner of the touch screen--it will be two or three numbers separated by a forward-slash (25/50 for example). Also, the icon in the upper-right corner of the touch screen (the one that looks like DS screens) will be moving if the page is still loading.