Can I still re-download Nintendo DSiWare that I've purchased?
For now, you can continue to re-download purchased Nintendo DSiWare, but please be aware that this ability will stop at some point. More details will be available soon.
If you transfer your content to a newer system in the Nintendo 3DS family, you can continue to access and re-download it there. To learn more, click here.