Titles with additional downloadable content
As of May 20th, 2014, it will no longer be possible to download additional free content for certain Nintendo DS/DSi software. This includes free puzzles for games in the Professor Layton series, additional items and furniture in Animal Crossing: Wild World, and other titles.
This is due to the upcoming termination of the Nintendo Wi-Fi Connection service on May 20th. After this date, it will no longer be possible to use online features of Nintendo DS/DSi and Wii software such as online play, matchmaking and leaderboards.
Even after this date, it will still be possible to use the Nintendo DSi Shop and the Wii Shop Channel, as well as DS Download Play and Multi-Card Play.
If you own titles that are affected by this termination, we recommend you to download all available free content before May 20th.
For more information about a game's available downloadable content, and for details on how to download it, please refer to that game's user manual.