How do I identify original or licensed accessories?
1. The statement "Licensed by (the Trademark of) Nintendo...". Our own products do not feature this.
2. The golden "Original Nintendo Seal of Quality". This is a circle surrounded by golden points and a white area containing the above sentence written in golden letters. The Nintendo name is shown as our logo. In the lower right corner there is a small "TM".
The quality seal is your assurance that you have bought a Nintendo quality product which works correctly.