Nintendo DSi & Nintendo DSi XL manual and additional documents
In this section, you will find the Nintendo DSi & Nintendo DSi XL manual and additional document(s) regarding the use of Nintendo software and hardware. The files are offered in .PDF (Adobe Acrobat) format.