Connection via stereo AV cable
To enable this connection, the monitor must be equipped with stereo-audio/video input jacks.
3. Connect the three coloured plugs on the stereo AV cable to the marked input jacks on the monitor.
4. Insert a Nintendo GameCube disc into the Nintendo GameCube and switch on both the device and monitor.