Connection via aerial cable
2. Connect the RF modulator* to the ""ANALOG AV OUT"" jack of the Nintendo GameCube.
Remove the house aerial cable from the receiver aerial jack.
5. Connect the cable of the aerial cable to the aerial connection (""ANT"" jack).
6. Connect the aerial connection to the ""OUT"" jack on the receiver aerial jack.
Select the receiver channel on the TV.
10. Look for channel 3 or channel 4 on the receiver using the channel seeker. If no play image appears, move the ""CH3/CH4"" switch on the RF modulator into the other position and use the channel seeker again.
Save the channel on the receiver as soon as a game image is seen.
RF modulator: Small black adapter with an Analog-AV-Out connection on one side and a CH3/CH4 switch on the other side.
Aerial connection (Switch): Small grey box with a long, thin cable (there are two free connection jacks on the grey box - the switch).